Ja jag vet att hon är söt, men hålltillbaka



dagens i-landsproblem är att jag vet inte hur jag ska fixa mitt hår, om jag ska slinga det blont så att jag har lite ljust guldbrunt hår som jag naturligt har(ni ser bilden) eller om jag ska tona det chokladbrunt med röda nyanser i.
oh jag vet verkligen inte, tss.

snart ska jag ta en dusch, och sminka mig. byta om också, har bara gått sådär chill idag haha.
förresten jag måste verkligen träna, hah vet inte varför jag vill? jag brukar inte det. men har en sådan träningsvärk i hela kroppen, armarna, låren, magen yeah you name it. aja får bli imorgon istället, kroppen måste vila säger mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0