I'm nothing without you

Hej gulls, kom nyss hem från skolan eller hc för mami och jag var inne på telenor med min mobil, men det var inget med laddaren haha som tur var! Men i skolan idag så gjorde jag svenska prov, fyfan det var på danska? fick lite sådär panik men det gick ändå bra.
Har en sådan jävla huvudvärk, förkyld osv osv. Men ska ändå gå på dansen, viktigt är det. missar en massa annars, alltså i koregrafin. får se hur det blir imorgon såattsäga!

Vet att det blir så tråkiga inlägg nu för min del, men har ingen ork för att blogga eftersom jag inte mår bra, plus för att göra det hela lite mysigare så har jag en massa i skolan, usch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0