If you get what I get what would you say?

Hej babes, om inte alexandra hade bloggat så hade jag typ gjort sex inlägg irad, gosh, det är mycke det. men visst är jag duktig! ;)
men idag var jag på bus med älsklingarna, haha klockrent. alexandra har redan typ skrivit om det, det dära med den där lilla killen? jag har nog aldrig varit så rädd, förutom när vi såg på the grudge 2 faktiskt. men somsagt det var några killar som stalkade oss, och höll på osv. moget värre säger jag bara du.
alexandra söta mormor skjutsade oss dit, hih. men ja jag kom hem vid sex då så åt jag tai mat och tränade sedan på cykeln!
men vid nio så satte jag mig och skrev om kristendomen, så nu är jag klar med det. rätt skönt.

men iallafall nu så är planerna bara att chilla galet mycket, prata med folk sedan om en halvtimma ska jag nog sätta på någon film, kanske perfect man. nämen oj nu vart det ett rätt långt inlägg för att vara mig, men puss o godnatt bästa ni.

förlåt för fula kvadraten, men jag gjorde något konstigt med munnen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0