Hei :D

Duscha nyss ! Hade ju friidrott med skolan.. elr.. bara sjuorna men ah ;d
Kände mig riktigt duktig där, fast nae.
Jag var verkligen it bra Haha, höjdhopp; mjoo.. 1 meter kunde jag, bra? Haha
Sen längdhopp: kommer it ihåg men vet att det it gick bra iaf :d
osen allt annat. När vi skulle springa 60 m elr vad de var så kände jag mig riktigt bra för jag kom faktiskt tvåa! :'D
Sen är jag stolt över mig själv att jag jogga hela 800 meter utan att bli ett dugg trött och ja, jag jogga ganska snabbt med Linnea!
men som Fanny skrev förut så följde jag med henne hem, vi hade bestämt att plugga tyska HAHA tommy :'d
Nu kommer jag tänka på dig direkt när jag snackar om plugg i bloggen, Haha.
men så blev det istället att vi gick med nån hund som Emelie hade lovat att gå med? -.-'
Jag svär, jag höll på o dö efter friidrotten o allt. Fast Emelie o Fanny halka hela tiden så ah det var ju kul haha :*

Iaf, nu blire väl att platta håret för jag duscha ju nyss så håret är helt fuckat så jag plattar nu så jag it behöver gå upp så tidigt o fixa håret imorn ;d

Bai Bai sötisar ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0