Går o lägger mig nu (:

Eller om en timme men det här blir sista inlägget !

Johanna och jag har bestämt oss för att börja i StreetJazz istället, h3h3.
Det är imorn första gången, om vi skulle börja i streetdance skulle vi missa första dansen eftersom Johanna var ju sjuk då o de är ju it bra. Och StreetDance tiderna var dåliga så det blir StreetJazz imo :'D

Just nu sitter jag i mitt rum framför datan som typ du borde fattat. och det är STEKHETT här inne? :O
Någon mer som tycker det är varmt, elr äre jag som är het? ;o

Ah men nu ska jag se Jersey Shore sen efter det så blire nog o lägga sig, borsta tänderna o allt de där. (:

PussN ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0