Fest. (y

Jag var på 18års fest igår så därför har jag vart dålig på o blogga.
Men iaf så vare min kusin, Fanny som fyllde 18.
Och ja, glad är hon över att hon får dricka nu på krogen Haha hon snackar typ om de hela tiden ;d
Jag sov över där för det skulle vara för jobbigt o gå hem med mina värsta fulla föräldrar från vilbergen till klocket ;o
Då menar jag verkligen fulla, nu när jag kom hem hade båda massa blåmärken och sår o skit bara för dom har ramlat massa -.-
Förstår it direkt vitsen med att dricka men ah, det är deras egna val.

Imorse gick Emmy (min andra kusin som är lika gammal som mig) till Norf klockan halv 7!? ;o men hon skulle typ tävla och jag skulle gå dit nån gång vid halv 11 och fota henne när hon red med min systemkamera men jag gick aldrig dit för jag hade värsta ont i halsen och hade verkligen it lust..
Så Farfar kom o hämta o skjutsa hem mig för såklart kunde mamma it hämta mig för hon hade ont i hela kroppen...-.-

Nu är jag hemma iaf! Men är ganska sjuk så är nog hemma imorn, fårse. (:

En frågade om jag kunde lägga in bild på Jeppe, Kevin o Frida. (:
Klart jag kan göra de (;

Image and video hosting by TinyPic
Venne om jag fick lägga ut bilden på bloggen men ah, Haha nu gjorde jag de ;d
Iaf så är Jeppe han till vänster o Kevin till höger :D Bilden är ju väldigt, sådär seriös också ;)


Sen Frida då, tror jag lagt ut den här bilden förut på bloggen (:

PussN ;*



Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaah , cooolingar där. ;)

2011-02-06 @ 15:45:54
URL: http://yoeurs.blogg.se/
Postat av: Jeppe <3

hehe, heta bilder ;* <3<3

2011-02-07 @ 19:30:09
Postat av: Alexandra

Helt klart !

Sjukt het är ju han till vänster ;** <33

2011-02-07 @ 19:48:19
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0