'cause u r on my radio.

Idag efter busfabriken hade jag massa tråk på kvällen så frågade vad Emmy höll på med och hon var med Elin då så åkte jag till dom och då gick vi te Vilbergen för vi är ju bäst. (; Vi hade tänkt att bowla men såklart fanns inga bowlingbanor lediga så det blev golf ! Gick väl sådär bra, jag vann iaf ;D Fast skulle vilja bowla hellre, Emmy o jag har ju gått i det i typ 5 år men tror vi glömt allt nu men ändå Haha :'D fast det skulle ändå gå skit för det går fan it o spela med dom dära kloten som finns där man kan låna, jag måste ha mitt klot. h3h3

men imorn blire väl plugg med kursen. Måste fortsätta med den nu ;o
sen på kvällen drar jag till Johanna blir o sova över där. mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0