asooo :@ vetre

Hej (:

Snackar om massa skit med Kevin på msn just nu HAHAH aso han lura mig sjukt xd
Han är tillsammans med en som heter Tuva o jag ba: När äre hon åker? ( aso hon ska utomlands) 
Han ba: Måndag morgon.. :( ska nog göra slut.. jag älskar någon annan..
Jag ba: VAAA?? :o
Han ba: ah.. dig..
Jag ba: ? mig? ;o
Han ba: aa.. tänker alltid på dig
Hahaha o jag tog det seriöst såklart o skrev värsta att jag bara gillar han som vän o så o han ba: HASHAHAHAHAHAHAHA JAG DRIVEEER? XD

HAHAHAH aso xd

Men ah, ska ju va med han, Jeppe o Frida imo på busfabriken så skulle va ganska jobbigt om det var så om vi träffas tehe ;d

men vi hade ju en språkdag idag, vi såg på Ice age 2 på tyska xd o sen typ plugga tyska inte mycket annat direkt..

aja, puuss! ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0