Allmänt mys

Godmorgon alla, fast nej det är inte morgon längre men förmiddag? har nytt ätit frukost och bara dragit på mig ett linne och tights. Om en timma så tror jag att jag o mami åker till stan, hon vill boka biljetter till melodifestivalen på lördag (om det går) osv, ska nog kolla lite på kläder också speciellt hoodtröjan som jag la upp en bild på häromdan . sedan äter vi säkert något!

Ikväll så blir det fotbollsträning, sedan vid nio ska jag se prinsessans dagbok 2 och bara mysa. tror inte jag hinner plugga idag faktist, aja får görat i skolan.


Nu kör vi på dagens, pösigt linne från monki och sammetstights från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0