TODAY I DON'T FEEL LIKE TO DO ANYTHING


pic från i lördags söndags eller något. barfota o grejer, lovely.

hej babes, är helt slut i kroppen. dans med fys osv osv igår och idag på idrotten så sprang vi runt strömmen. och sedan körde vi intervaller vid färga ungefär. jobbigt! jag som hade tänkt dansa, vet inte om jag kan det nu.
aja kom hem för två timmar sen, men gjorde bara svenskan lite snabbt ska redovisas imorgon sedan så fastnade jag ute i solen, härligt värre. nu blir det att ut och fota har mycket brist på bilder sen får jag se vart kvällen tar mig, haha fast nej blir nog bara chill i soffan och sen ska jag göra klart sexualkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0