We like to sleep all day and party all night

fick rubriken från låten alexandra o jag sjöng på idag, och som hon la upp förut här. ja hur ska jag fortsätta då, idag var det skola. redovisade engelska med tommy, vg barn här. sedan så hade jag spanska, gick inte bra. jag kunde inte prata, hostade hela tiden och nös(ja jag är förkyld, och sjuk nu) och så skulle vi sitta och prata. sedan prata högt för gruppen, gud tror ni det gick bra för mig? nej. haha!
aja tog nyss en kall dusch, skapligt skönt och nu så ska jag äta glass. imorgon är jag nog hemma, mår dåligt. så när jag kom hem förut däcka jag i soffan, har legat där hela kvällen nu. skulle gått på dansen med alexandra, men kan inte träna o allt när ja är sjuk. men hon smsade förut och skrev att hon saknar mig där, klart fan. vi har alltid det bäst på dansen, filmar lite, snackar massor och har det allmänt kul i omklädningsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0