SÖTA CHEYOR

Sitter vid johannas data just nu och dunkar musik. Johanna testar massa kläder hon har i sin garberob men som hon aldrig haft på sig. (: Riktigt snygga kläder, förstår it varför hon aldrig har haft på sig det ? ;o men iaf så hade vi ju grillkväll för nåra timmar sen, så jävla mysigt. Vi grillade först hos johanna och sedan satt vi på berget o åt melon, jordgubbar, choklad, chips, kakor m.m lite senare kom några omogna killar som var kanske 12, 13 år. men berättar mer imorn om grillkvällen. Då visar jag också massa foton som jag tagit med systemen !

snart drar johanna och jag ner och äter nåt. (:







Pusshey ;*





Kommentarer
Postat av: Amanda Stjärnskog

Jag säger bara en sak:

Hur-i-helvete, lyckas ni vara så jävlaa söta?!

2011-04-21 @ 19:31:46
URL: http://---------------/-

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0