SICK OF THIS SHIT

jag ligger och hostar så att jag inte kan andas, har sådan jävla hög feber och så nyser jag varannan minut. great!
ska ta en ipren till så att jag blir lite pigg, måste åka och köpa något till pappa som fyller år, grattis pappa, jag älskar dig! sen så måste jag träna matte begrepp, suger att allt händer imorgon. fannys fest + ska redovisa massor steg. så är man sjuk också, aja kanske mår bättre imorgon?
har inte bloggat så bra, men eftersom jag är sjuk så har jag legat i sängen hela dagen. sett på gamla reprisser, har inte ätit någonting. ingen frukost eller lunch, bara druckit vatten så kanske är bäst jag fixar något nu. eller så väntar jag till fem då mamma kommer hem.

fick bli en pic från måndags, härligt att kunna ha på sig tunna tights utan att frysa.


Kommentarer
Postat av: M I M I

håller med! känns lite som sommar ibland, det är så sjukt varmt här :D

2011-04-14 @ 20:55:17
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: M I M I

håller med! känns lite som sommar ibland, det är så sjukt varmt här :D

2011-04-14 @ 20:55:18
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0