Sara kan ta sig.

våran lärare. jag hatar henne, seriöst. hade tänkt berätta hela historian som hände idag under lunchen.
Jag, Linnea, Tilda, Johanna, Belma, Irma, Fanny, Ella, Jossan ? trorja det var, satt i ett bord och åt. Sen gick Johanna, Belma och Irma för dom skulle bli inlåsta på zonerna. Då lämnade Johanna kvar sin tallrik för hon orka it lämna den. Sen när vi skulle gå så lämnade vi kvar våra glas men vi tog med oss tallrikarna förutom Johannas. Då börjar Sara skrika på att vi skulle ta med oss det. fan alla glodde på oss o typ garva men det brydde jag mig it direkt om. Mer var att hon tvinga oss att ta bort tallrikar som it äns var våra!? Vi skrek tillbaka och typ sa att det it var våra. men då sprang pära trorja efter oss värsta arg :O
Jag hade så jävla mycket lust att skrika till sara typ; FAN TA UPP TALLRIKEN SJÄLV? SAMMA SAK. DET ÄR IT DIN TALLRIK, IT VÅRA HELLER SÅ AH, VEM FAN SKA TA UPP DEN DÅRÅ!? 
men istället gick jag och Linnea där ifrån bara och dog av garv. orkar it med henne haha. ;d Borde fan snacka med typ stefan eller nån så hon tvingas sluta.

riktigt intressant ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0