S U N D A Y



vakna för nån timme sen. var ganska depp igår men blev gladare sen senare. tydligen ska jag gifta mig med becka OCH ella ;o men iaf så fixar jag mig just nu och har det allmänt chill. Valborg är bokat med bästa människorna, blir grymt !
hinner it blogga mer eftersom jag ska till min faster nu och typ va djurvakt eller nåt (: hon och hennes kille har fan 100 husdjur ne men dom har, Kanin, två sibirisk dvärghamster, två guldhamstrar, fyra ekorrar.. haha dom är it ekorrar men jag kommer it ihåg vad dom kallas men dom ser iaf ut som ekorrar, två hundar, en katt och en sköldpadda ;d

ae nu måste jag göra mig klar, see ya ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0