There's a dream in my soul

Känner att jag vart dålig med träningen men ska bättra mig ! Bra de efter påsken, gud. är 5 gånger tjockare efter all mat/ godis osv.. ;o även fast jag it ätit så mycket godis men massa annat onyttigt har jag ju ätit under helgen.
Johanna och jag ska börja springa tillsammans på söndagar (: till ett helt annat ämne så träffade jag Miran idag på spårvagnen. Har saknat henne så det var kul att träffa henne. (: Vi snackade om lite allt möjligt. Blir nog grillkväl med henne, Filippa, Linda & Michelle på fredag ! :D men nu måste jag plugga med engelskan och tyskan. Puss !

får bli lite bilder från "pickniken" med Emmy, min kusin. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0