planer för påsklovet


Lite saker jag fick på tjejkvällen, allt är inte med på bilden!

Johanna smsa nyss och frågade om jag ville vara med på grillkväll, skulle vara sjukt kul. men jag vet nte om vi ska sova på landet då, för då går det inte :( men vill verkligen vara med, så vi får se. andra planer för påsklovet, på onsdag mella 5 och 7 ska jag stå på ingelsta shopping och sälja rabatthäften med friidrotten, på påskhelgen ska jag vara på landet. onsdag blir det nog att vara med linda och sen vill jag gå på stan någon dag, äta glass om det ska vara så här fint väder, sen va med de andra tjeorna också. Sen så måste jag plugga lite ockå... men ska äta något nu pusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0