Grab somebody sexy tell'm hey!

imorgon är det påsklov, eller det är det nu. helt jävla underbart! satt o tänkte på nyss vad jag ska göra, men lovet är ju bara 5 dagar(för lördag osv är det påskafton) men kom typ fram till att jag vill spela badminton i racketstudion, ha grillkväll med bästa, gå pw på kvällen, cykla runt ute i det underbara vädret, träffa massor av roligt fokl. jadu det är det jag har tänkt mig, fast får räkna bort något kanske eftersom en dag måste jag plugga, men äsch skitsamma kan plugga på söndagen. förresten kom och tänka på eftersom en skrev på fb om det är kallt o tälta, är det de? skulle vilja göra det. skapligt nice!

100 procent seriös bild. nejdå, men nu ska jag dra ner till köket och äta nattkäk med bror. blir the sims senare, min kväll. underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0