internet fuck.


Internet fuckar på laptopen så jag kan bara va inne på internet på den stora datan. men aja. Skriver ett snabbt inlägg nu eftersom jag måste hinna att fixa mig, städa rummet och sedan pynta hela huset. Farmor o Farfar kommer hit nån gång vid 7 så allt måste va klart till då. Det hade egentligen bestämts att vi skulle ha grillkväll igen hos Johanna men det blev det inget av. Imorgon tänker jag dra till min faster i Linköping för att fira påsk med mina kusiner. och sedan direkt efter jag vart hos henne drar jag till mina andra kusiner för att fira påsk. ojdå mycket påskfirande. Har för mig att jag ska fira påsk också på söndag med Mormor och Morfar. Hoppas jag inte får så mycket godis eftersom jag knappt gillar godis och varje år har jag fått kasta typ allt.. föredrar att ha kläder eller nåt annat i påskäggen. (:

kisses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0