INGA BILDER FRÅN IDAG, MEN LEV MED DET

kom nyss hem, dagen spenderades med bästavän. det börja med att alexandra smsade om vi skulle ses, så träffades vi på stan fast hon var 40 minuter försenad, haha. så åt vi på halvars, eller vi satte oss på en trappa snackade och åt glassen. efter det gick vi till hageby för att våldgästa belma, vi ringde henne och bara vi står utanför ditt fönster. men hon var hos aranja så vi gick det, mötte upp henne, aranja och ajla så gick vi till hc och köpte coola, chillade sedan på något fält. förresten när vi gick till belma så satt det en gubbe på en bänk och lyssnade på michael jackson rignsignaler, asså ingen sjöng utan det var bara bakrundmusik. då dog vi lite.
dagen blev inte som jag hade tänkt mig, hade först tänkt bara vara hemma men gud så kul man kan ha när man bara göra saker spontant.

men nu så är jag bara hemma, ska checka huset lite och se om vi har någon engångsgrill osv till imorgon. då det blir grillkväll på berget med allra bästa! taggad som fan, kommer bli galet mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0