BABY, I JUST GOING TO MAKE YOU SWEAT


nu är klockan snart nio o då så ska jag kolla tv. imorgon är det skola, suger men lika bra att få dom hära 6 veckorna gjorda nu så att man kan få sommarlov, taggad x 1000. men iallafall ska testa en ny sak med håret, eftersom luggen är uppklippt eller vad det är så "hackar" den sig så därför ska jag sätta upp den på något sätt, går inte att förklara men har aldrig haft sådär så ska se hur det går med det då. nu har jag inte mycket mera och skriva än att jag var på ingelsta förut och köpte en jumpsuit på h&m sedan träffade jag min brud, haha. vi solade för det mesta ute på en madrass med kläderna o allt på, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0