Godmorgon babes

idag är det lördag, helt jävla underbart är ordet. och alla ni som smsa igår, min mobil var avstängd eller rättare sagt urladdad så när jag satte på den nu så plinga det in 15 sms. och det var ungefär 7 av linnea, haha. ;)
men idag blir det mys med de allra bästa, blir nog never say never 3D med fanny och alexandra sedan så åker vi nog hem till henne och bara har det galet chill, får se om några andra också kommer.
blir nog att ta en header bild om det nu inte är för mörkt, men förresten vi lura tilda igår med att vi skulle ha en bild som header. gosh, det var världens fulaste alla typ gjorde något konstigt med munnen. och nej den kommer inte läggas upp ...

ser ni förresten att jag har ändrat bloggen? blev en stor bild, bara så länge(vi kanske har en bild som header men vi kommer byta ut bilden snart) men vad tycks, är skapligt nöjd själv. finare är den gamla iallafall.


söt pöjk, brillsen är mucho snygga. får man sånna 3d glasses eller är det bara vanliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0