BLOGGEN KOMMER BLI KAOZ


snygg bild från skolans toalett idag, haha mjo. men vi satt där o vänta typ innan dom låste.

hej babes, skola idag. första april, vi lurade några. men när folk försöker lura mig så ler jag och då börjar dom skratta, då så vet jag. hah och bara så att ni vet så var det alexandra som försökte. ;)
men iallafall blev lite snygga videos på zonen, oherre kyckling grejen var klockren. sedan en annan video som kommer upp snart.

vet inte vad som händer ikväll, linnea smsade nyss och ville ses. blir nog då att kanske träffa henne och sedan kanske vi åker till klocket och träffar alexandra där om hon nu kan.
har så mycket mera o skriva men vill inte tråka ut er, typ. men rubriken dårå - ska försöka fixa bloggen ikväll om jag nu kommer vara hemma. är väl bara att fixa rubriken, menyn, headern färgen osv. inte så mycket igentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0