bio med bästa!

Godmorron. idag är det lördag och det är superskönt. sova länge och ingen skola, men ska träffa sötaste idag. Johanna, Alexandra och jag ska gå på bio, justin bieber never say never 3D. Alla som jag känner som har sätt den säger att den är as bra, får se vad vi tycker. Johanna messade nyss och sa att Alexandra hade reserverat, goodi !

igår var det 1:a april, och jag blev lurad två gånger. först med bion att alla platser var fullbokade och något sånt och sen med sms, haha ;) Efter skolan åkte jag hem till Alexandra och var där ett tag, sen åkte vi inte till stan också. just det jag skulle ju låna en bok på bibban, hah . Alexandra du vet, HAHAHA jag dog nästan så mycket jag skratta. Men i alla fall kan jag inte tråka ut er mer. vi kommer säkert blogga mer ikväll, puss :)


Johanna har fixat bloggen lite, blev jättefint, får se om det blir en ny header snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0