Bästa kvällen - jag älskar er tjejer


Två bilder från igår innan jag drog mot fanny place, blev tillslut jeansshorts tunna tights och ett linne(sedan mittbena, jag som vanligtvis har snelugg). bilden här över blev konstig men det var för att det var något med ljuset, men ser ni det lila. nice! iallafall igår hade fanny fest, klockren. vi såg på saw, vilken jävla komplicerad film. alla vi satt och skrek i soffan. jag filmade in en gång, så läggs upp senare. fanny fick sin efterlängtade present av mig och alexandra, men hon gav bort den till linnea. när vi var ute så var det någon bil som såg ut som den jagade oss, fan vi sprang in på någons tomt och satte oss bakom ett hus typ. tack för kvällen elsa , fanny , alexandra , linnea , tilda , belma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0