And we all in the place being going crazy

Hej, jag har bloggat dåligt under påsklovet jag vet. men jag har faktiskt en förklaring, vi har trålöst internet hemma och det hade gått sönder så våran telefon fungerade inte och inte heller vårat internet och sen så skulle jag byta till ett annat abonnemang på mobilen för det andra hade gott ut, men då var det stängt på elgiganten och så kunde jag inte byta. Därför hade jag inget internet på mobilen och inte heller hemma, så nu vet ni!

Jag har varit på landet hela påsken, min farmor och farfar har hälsat på, några kompisar och mina kusiner var där också. vi sov där för första gången i torsdags och det var supermysigt, våra katter fick också följa med och gå ut för första gången på ett halvår. jag har fått ägg, inte så många som Alexandra som fick 46 eller nått, jag fick 3 stycken men godis i ;) Vi åt, grillade marshmallows och målade ägg, det är jättekul !
vet inte om det blir träning idag, får se. har lite ont i halsen och så och känner mig förkyld. men nu ska jag läsa lite, hatar boken men måste läsa den till skolan -.- 


alexandra och johanna när vi hade grillkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0