@Alexandra

Hej ! sitter hos alexandra med johanna också. vi dunkar musik och chattar med lite folk, nice (:
blir att slagga här, joahnna också. imorron ska jag ändå upp ganska tidigt, vid 10 för jag ska iväg ..

johanna tjatar om sin arm, hon har ont. hon har ett lite blåmärke och jag tror att hon har cancer, eller naeeee. alexandras hamster sibell, HON aa johanna och jag kaller henne han, men i alla fall så har vi kul med lilla sibell. hahab så söt liten varelse <3
men snart blir det att sätta på en film, vi har två chipspåsar att äta upp också. får se om någon annan bloggar sen ! <3 puss


Justin bieber -filmen var sjukt bra. han är het ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0