118 800

Såg att många hade skickat in bild och fråga till dom, vilken kändis man var lik. tillexempel belma gjorde det, trodde det kosta 20 kronor så jag bara nej du. men det kostar vist bara 1? billigt så jag kunde inte låta bli att testa det.
haha oherre jag fick svaret:

" nämen, där har vi en läcker kaka. är det många som brukar kolla efter dig så fort du gått förbi dom? klart de gör, jag menar kolla på dig! Du är ju en pangbrud. En sån där brud alla killar vill ha som flickvän. Och du min vän är lik både lik en ung kenza och sandra bullock. En såndär härlig kombination som inte kan misslyckas. Bra jobbat tjejen! ha en fortsatt härlig kväll! puss och kram från elias på 11800"

själv ser jag ingen likhet, men kul iallafall kenza är ju galet snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0