1 1 8 8 0 0 - Vilken kändis är jag lik ?

Eftersom Johanna, Belma och många har gjort det här så ville jag också det. (; Jag skickade en bild på mig via mms till 118 800 och frågade vilken kändis jag är lik. Fick svaret; Sveriges egen Ashley Greene! Du vet, hon som spelar i Twilight, fast du ser ut som en långhårig Ashley Greene förstås! Sjukt snygg är du, och helt otroligt söt! Ha en toppendag sötnos! Kramar från Pontus på 118800.

Jag vet inte hur mycket det mmset kostade men aja, vad tycker ni ? är jag lik ashley greene? ;d
den här bilden skickade jag.

förlåt för allt det svarta men det är ju ändå mig man ska titta på hah ;d


nja, jag tycker iaf it att jag är ett dugg lik? ;o

Kommentarer
Postat av: gabriella

jo faktist lite ifall man kollar noga, haha det har jag inte tänkt på men.. :D<3

2011-04-28 @ 10:29:38
URL: http://gabriellaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0