You got to get back up.

Nu har jag varit duktig och städat garderoben! Slängde massa kläder som var för små, fula m.m
Så nu har jag nästan ingenting kvar där men har en till garderob full med kläder!
aso, jag älskar verkligen kläder.
O det är bra att jag slängde massa nu för då får jag köpa nya kläder. ;)
Här är före och efter :
före..     ..efter   
 

Det känns som om det bara är jag som bloggar, var är Johanna? ;o
Men aja, hon bloggar säkert imorn. (:
Linnea och Fanny har inte heller skrivit så mycket idag? ;ooo Nu blir jag fan orolig! <3
Ska messa dom sen när jag skrivit klart det här inlägget.

Jag sa ju förut att jag var tvungen att plugga massa o så.. jag har inte pluggat ett skit. ;s
Har inte pallat, och mamma o jag hann inte låna en bok på biblioteket för det stängde 16.00.
Fuck bibliotek aso..
Men jag ska låna en bok på skolan imorn om jag kommer ihåg, jag måste komma ihåg det nu. Seriöst!
Jag ska redovisa den här veckan. Men ah det ska jag inte prata om här.
Oj juste det fan! Jersey shore är ju nu! :'ooo
kan inte skriva mer..HEJDÅ! :D <3

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0