Vad jag gör just nu..

Hej alla blogg läsare! :D
Just nu så kollar jag på Room raiders. Jag följde med Oscar hem efter skolan och vi körde skipbo och gjorde brända hamburgare. Haha! :D Men dom blev klockrena, jag älskar dig! Men imorse så gick jag till Becka och sen så missade vi bussen och jag skulle gå till nästa hållplats som var närmre och sen efter 30 sekunder så kollar Becka på mig och ser mig springa och fem sekunder bakom så kommer en stor buss, haha! Det var klockrent. Men nu är jag ensam hemma och sitter vid datan, dricker oboy och kollar på room raiders. puss! <3
Kommentarer
Postat av: johanna :))

Hej!

Jag har precis startat en smyckesblogg, där jag lägger

in bilder på mina smycken som jag tillverkar själv!

Man kan beställa ett smycke som redan är klart, eller

bestämma helt själv hur ditt smycke ska se ut!

Jag hoppas att du blir lite nyfiken och i varje fall

kan ta dig tid att ta en titt! :)

2010-11-16 @ 20:52:25
URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/
Postat av: NiKiTiA

sv. tack! bara bra :D

2010-11-16 @ 22:03:52
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0