Gymnasik är tråkigt :d

Såg att Johanna hade skrivit att det var nåt cp med Blogg.se.
Såklart jag kunde fixa det! ;D
 Så jag hoppas Johanna lägger in den där videon nu när vi var på väg till lunchen igår. :)
Men idag har jag pluggat massaaa, eller i skolan plugga jag inte.
Jag kan inte plugga under skoltid, det går inte.
Så nu plugga jag som fan när jag kom hem efter idrotten! Har både pluggat engelska o svenska.
Så det är därför jag inte bloggat förrän nu. 
Linnea har varit borta ett tag, hon skrev inte igår och har inte skrivit idag heller. :o
Fanny har ju åkt till egypten så det är inte så konstigt att hon inte bloggar. ;d
Saknar henne redan! <33
Men iaf, först på förmiddan var det tänkt att jag skulle sitta med Johanna, Linnea o Michelle i tysta rummet och plugga men så blev det inte.
 För jag var tvungen att göra projektprov i svenska steg 15. ;OO
Jag var inte äns förberedd så jag sög, aso jag skulle typ skriva en diktanalys.. fatta ingenting. ;s
Sen när jag kom tillbaka till tysta rummet, var det inte alls tyst. Johanna, Belma, Tilda, Michelle och Becka satt där så det var jätte kul men det blev aldrig att jag plugga.
Sen gick vi till maten o åt äcklig soppa.
Sen försökte jag plugga igen men jag palla inte.
Men Michelle
skulle redovisa svenskan så jag hjälpte henne o förbereda sig.
Vi kom försent en halvtimme till gympan för redovisningen tog lite längre tid. :)
Men det gör inget, för då slapp vi halva gympa lektionen, hatar gympa!! :(
Vi typ spela fotboll o sen körde vi  typ fia med knuff fast man skulle spela basket istället och sen om man fick i bollen i korgen skulle man gå fram ett steg med sin färg.
 Och vi vann typ båda gångerna fast våran gympa lärare tyckte att ett annat lag vann första gången, men det var vi.
Han är dum i huvet. :D

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0