Hejsan!

Kom precis hem nu. Har varit på skolan och typ inte gjort nåt. Våga aldrig låna en engelska bok och Fanny försvann så jag låna aldrig boken. fan.. Men imorn ska jag låna! :D
aa, skolmaten smaka skit, aso allt simmar i fett och allt smakar fett. Så jävla äckligt, mår så jävla illa bara jag tänker på det! Potatismoset smakade inte ens potatis, det smaka typ fett och smör.! :s Så jag åt typ inget så jag är ganska hungrig nu. Hade inga pengar så kunde inte köpa macka eller godis. :c
Har inte så mycke att skriva om. Det har inte hänt så mycke än så länge. Tror de blir tråkigt hela dagen, typ ingen kan va. ):
Men ska äta något nu, tror jag. :)

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: jeppe <3

haha jo du, maten är it god ;/ <33

2010-11-15 @ 19:52:01
Postat av: LiiiLKev

Haha Tråååk är tråkigt :D <3

2010-11-16 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0