We are who we are

Dagen har varit bra, redovisade engelska. sedan så åt jag på stan med sötnosarna. Fanny och jag kollade även i affärerna, damn hittade världens finaste tröjan på bikbok och f hittade ett par gulliga shorts som hon ska ha i egypten, fast nej vi köpte ingeting. Fast jag ska nog göra det i helgen om jag inte har fullt upp, vilket jag kommer ha. Oh juste hade idrott idag, belma & jag ägde på par-killerboll. :D

Men nu måste jag plugga lite, för imorn blir det att redovisa spanska med michelle. Ska även stå i cafet med henne & alexandra, så ja förut så bakade jag kladdkaka gotti.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad e de för tröja ??? hur ser den ut ??? :D

2010-11-12 @ 08:09:49

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0