Torkade bord med Belma.

Det här är mitt första inlägg. Som det står i rubriken så torkade jag bord med Belma. Det var på lunchen när vi hade ätit så skulle vi ta en hink vatten och ha på sig handskar och torka bord som var smutsiga. Som tur så fick jag hjälp av Rebecka lite för jag tyckte det var pinsamt att gå själv och torka borden, haha. Men när det var fem minuter kvar tills klockan var 12:00 så lämnade vi sakerna och stack för vi orkade inte torka fler bord. Vi sprang till Michelle och Rebecka för Belma hade glömt sin mobil hos Michelle. Sen efter lunchen så åkte vi spårvagn upp till idrotten. Vi körde massa ''tävlingar'' och samarbetade och vi hade jätteroligt! Sen så slutade vi vid 14:00 och åkte 119 hem. Då träffar jag Tessan, Jossan, Ilona, Johannes och några till. Vi snackade och så, haha. Sen när jag ska av bussen så kramade jag typ alla och då säger Johannes: Hej då Linneá. Så jag gav honom också en kram. Haha! :D
Nu är jag hemma och ska plugga kurs för jag har prov imorgon och jag har inte pluggat något på hela veckan så måste sätta igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0