tillbaka

Hej, nu har jag kommit tillbaka från Egypten. Där vr det 30 grader varm så lite skönare väder än vad vi har här, hahhaha för här är det någon decimeter snö, det är nog nöbollkrig i morron i skolan, ska inte vara med, kanske bara titta på:D
jag har haft det jättebra i Egypten, vattnet och korallerna var fantastiska. Maten var inte så god men det kan man stå ut med, hehe. jag ska berätta mer sen när bilderna kommer också.

Jag har tagit jättemånga bilder men har inte hunnit ladda över dem till datorn än så ska göra det och sen ska jag jobba lite eftersom jag har missat lite när jag varit borta. Ska berätta lite om skolan idag också, har jobbat bra. Är klar med nästan alla kursfrågor, yessss! På lunchen gick johanna, tilda, belma och jag och åt på mc, sen gick vi också till hm för belma skulle köpa en perfym. men när vi kom till skolan och öppnade perfymen var den sönder och halva flaskan var tom, så belma och jag fick gå tillbaka och byta, hahhahah !<3

har saknat er as mycket, Alle, johanna, linda, Tilda, Emelie, Belma, michelle och linnea!!<3
Kommentarer
Postat av: michelle

jag har saknat dig massor fanny ! <3

snälla var med imrn på snöbollskriget ? ;)<3

2010-11-25 @ 15:35:36
Postat av: Anonym

michelle det kommer vara vilt & galet .

du vet nog inte hur djäkne är . ;o

2010-11-25 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0