stan med betten

Nu sitter jag hemma hos bettan, vi har precis ätit. Vi va på stan, vi trodde den öppnade 11 så vi va där då, men alla affärer öppnade kl 12, så vi gick in på fräcka fröken och fikade i en timma, hahaha. Sen gick vi runt lite på stan, men vi köpte inget. När vi skulle åka hem råkade vi gå av en hållplats för tidigt för vi skulle ill bettan så vi fick gå, hahhaha (typiskt mig och bettan)
Det är ju fars dag idag, så det ska vi fira!!
Planerna för eftermiddagen blir att va med bettan vi ska först va hos henne sen går vi nog hem till mig en stund. Ska försöka hinna med att plugga lite också. klockan fyra ska bettan och jag på träning, eftersom det inte är någon snö ute ska vi cykla dit!!<3
puss och kram
en bild på min fina kladdkaka, hahha!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0