Skridskor med Tessan imorgon.

Hej! Idag så gjorde jag om provet muntligt för Lasse och blev godkänd. Det känns skönt att det är klart nu. Sen vid slutet av dagen så gjorde jag utvärdering i loggboken. Jag orkar inte berätta om hela dagen för den var inte så intressant. Förutom att jag satt med Oscar och pluggade svenska och gick med han till lunchen och så. Han är underbar, får fjärilar i magen varje gång jag ser han. Men sen åkte jag 119 hem med Becka. Träffade Cazandra och vi båda gick av vid Ica smedby. Vi snackade lite och så. Sen när jag kom hem så blev det ju datan. Jag är data freak. Men imorgon ska jag åka skridskor med Tessan och det kommer komma upp videoinlägg imorgon och många bilder från Tessans mobil. Det kommer bli klockrent. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0