Så jävla trött.. ;o

Orkar inte skriva så långt inlägg för jag är för trött.
Men idag har jag stått i Cafét med Johanna, Michelle o Demir. Hhaah skönaste ;)
Men halv 11 gick jag upp till zon 2 o redovisa Svenska steg 14 med Tilda, Jag blev godkänd :D <3
Sen när jag var på zonen såg jag Oscar och linnea sitta o plugga tillsammans, aso dom är så gulliga. :*
Dom gick till maten tillsammans o så men jag fick knuffa Linnea lite till oscar. ;D
sen så skulle Oscar åka hem o han ba te Linnea: Hejdå, älskar dig! Linnea ba: Hejdå, älskar dig med!
naaaaaw, jag svär Linnea dog då. :'D <3
Men sen när vi sluta så åkte jag o Johanna hem till Fanny.
Fast först köpte vi godis och då träffade vi Alexandra o så snacka vi lite med henne på spårvagnen.
Sen när vi kom hem till Fanny tog vi lite foton, sen såg vi The Grudge 2 i typ 20 minuter för vi vågade inte se mer så vi satte på en tjejfilm istället. :D <3
Det var jätte kul, älskar er. <3

Här är en bild som Tommy tog på oss under lunch-time! OCH VEM FAN TOG BORT BILDEN FÖRUT? 


 TILL LINNEA,JOHANNA OCH FANNY. TA INTE BORT MINA BILDER JAG LÄGGER IN -.- :c :@

o så en bild på mig när Michelle och jag skulle köpa bröd till Cafét.

Jag fotade på ett fönster som var smutsig så aa ;d <3

PussN ;*
Kommentarer
Postat av: Markus

du skriver dö bra

2010-11-13 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0