Länge sen jag blogga. ;o eller aso, inte så länge sen.

Ja, jag hann inte blogga igår för att jag skulle åka till Stängnäs på släktträff.
Klockan 09.30 åkte vi till Frida i Kolmården sen åkte vi bil i 2 timmar till Strängnäs,
 Frida somna i bilen på vägen dit men inte jag! :D <3
 När vi kom dit så var det ganska tråkigt och asoo shiit ;OOO
 Dom fan äter 24/7, dom sluta aldrig äta!
Först vare, Potatisgratäng med kassler sen en halvtimme efter åt vi godis och sen äppelpaj, vi fick välja mellan 3 äppelpajer sen en timme efter åt vi 4 olika tårtor, den ända goda tårtan var kladdkakan med nutella överdrag. <3
Sen åt vi chips och godis SEN TÄNKTE DOM BJUDA PÅ KÖTFÄRSPAJ OMG -.-
Fast vi gick hem innan dom bjöd på det, tur.
Fan.. aso jag vill bara göra situps redan nu.
Men sen när Frida o Jag gick till bilen, såg vi några killar.
Jag ba: Hej! hur många år är ni? ;DD
Dom ba: jag är 9 och han är 11.
jag ba: jaha.. -.-
haha sen så hade vi värsta tråkigt, vi hade inget att göra för mormor o mamma kom aldrig så vi börja snacka med dom ändå,
sen börja den omogna nian kasta snöbollar på oss o tyckte det var askul.
Jag ba: jävla snorunge. -.-
han ba: nanananana! 
Frida kasta tillbaka på honom.
Fast den som var 11 år var faktiskt snäll, eller aso han var normal iaf. Han kasta inte på oss, han snacka med oss. (: 
men sen åkte vi hem, och vi båda somna i bilen. ;*

Frida har sovit över hos mig, jag tänkte blogga igår på kvällen typ 23.00 men Frida var trött och jag började också bli trött så jag palla inte.
Men jag skriver ju nu, så aa.
Idag blir det mest plugg, igentligen skulle Linnea och jag bli sminkade och fotade, vi skulle vara FOTOMODELLER men sen blev det inte så. :/ 
Frida åker hem nån gång, vet inte. (:

Linnea och jag bild!

Lägger in bilder från igår sen, för jag hittar inte sladden. hehe.. ;d

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0