Kort inlägg.

Det blev ingen skridskor idag med Tessan för hon kom typ nyss hem från Ikea nyss och nu är det försent. :( Men innan det så var jag med Alle, Michelle. Vi gick till stallet där Rebecka var och vi fick egentligen inte vara där men vi gick in till stallet där Rebecka var och sen så hörde vi något inne i stallet så jag ringde till Rebecka från min mobil till henne och så hörde man hennes ringsignal i stallet, haha! Men då gick vi till Rebecka och så sa hon att vi var tvungna att gå men vi ville inte det och så kom hennes stora syster och vi springer och gömmer oss i stallet och Rebecka börjar sjunga så att inte hennes stora syster skulle höra oss, haha! Och sen fick jag ett sms och jag hade inte tyst läge på så det lät. Vi höll på att garva ihjäl oss. Men sen så hör Rebecka att hennes pappa kommer och vi springer allt vi har ut från stallet och sprang i leran och så. För vi fick ju inte komma för hennes pappa och Ann-Sofie. Så vi sprang till fritisgården och jag får fylla i ett papper haha. Men sen kommer Ida till fritisgården och hon är med oss. Sen driver vi lite med killarna. Hihi, men sen så åker Michelle, Alle och Rebecka så då var det bara jag och Ida kvar. Men vi gick till Tessan så då är hon med oss. HAHA , jag satt på pakethållaren och tessan satt på sadeln och jag trampade och hon styrde, haha ! men vi är klockrena.Vi åkte till Erik & olle men dom skulle äta så vi ska åka till dom snart när tessan har ätit klart. så ska jag in till ida snart också.
puss, älskar er ! <3<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0