Klocket-stan-hageby-navestad-bronnestad-rambodal-smedby-hem

Idag vakna jag 12.10 och fick ett sms där det står att michelle och jag skulle mötas vid (spårvagn) hållplatsen tio över 12 för att träffa Becka på stan.
Men sen blev det att vi träffades på spårvagnen aso jag,michelle och becka påväg till stan.
När vi var på stan så köpte Becka en vit vinterjacka sen så gick vi på tvåan.
Det var fett kul, vi hitta på vår egen låt och sjöng asa högt över hela spårvagnen och alla glodde på oss sen sjöng vi massa andra låtar också vi sjöng massa olika astrid lindgren låtar och vår egna,
med melodin från "för vi har tagit sudenten!" aa den där fast vi sjöng:
För vi har problem tillsammans, för vi har problem tillsammans, för vi har problem tillsaamaaaans! Och det kommer vi alltid ha, HEY! :D
Sen åkte vi förbi Hageby vidare till Navestad.
Fast vi gick åt andra hållet, till Bronnestad. (stavas det så? ah men skit it det) Becka bor i Bronnestad så vi gick hem till henne och åt mackor.
Sen så skulle Becka igentligen till stallet, så hon var typ 40 minuter sen.
Och hon fick värsta skäll från sin låtsas mamma o hon ba: Nu säger du åt dina kompisar att dra hem och komma direkt till stallet!
och aso, michelle o jag visste inte vägen hem.. vilken BITCH! -.- Så vi ringde till Linnea och frågade om vi kunde va, och det kunde vi så vi träffades vid nån hållplats vid Rambodal.
Vi hade inget o göra så vi gick till stallet som vi igentligen inte fick för Beckas föräldrar men vi gjorde det för vi frös ihjäl, fast hennes mamma o pappa var inte där men hennes syrra var där och hon kunde skvallra så när hon kom fick vi gömma oss.
Men hon hörde att vi var där, haha, vi kommer aldrig lyckas bli spioner HAHA.
Linneas mobil börja först ringa sen så börja vi gap skratta. xd 
Fast sen var Becka tillslut klar och vi gick till Fritisgårn.
Det var tråkigt där, det fans bara massa småbarn. Sen kom Ida fast det blev inte roligare för det.
Så Michelle ringde till hennes mamma att hon skulle skjutsa hem oss. Fast hennes mamma skulle hämta oss vid Ica Smedby o det var asa långt bort, eller det tyckte vi iaf.
Och ingen orka följa med oss o gå dit och om Michelle och jag skulle försökt hitta själva skulle vi fan gå vilse. :d Men vi hade tur för Beckas mamma kom och hämta henne så då åkte vi med och hennes mamma skjutsa oss till Ica- smedby.
När vi var där och vänta på Michelles mamma hade vi no-life o dansa för bilarna hehe. :D
Fyfan.. de har regnat hela dagen. Frös ihjäl, jag hade ingen känsel i mina ben. :s
Men nu är jag hemma och har lördagsmys. :* <3 Imorn blir det att fira farsdag med släkten. :) aso min släkt brukar fira det så.. ;))

En bild på mig nudå .. :)

Jag ser ganska ledsen o arg ut där men jag var det när jag tog fotot, men det var ganska länge sen. Nu är jag glad! :D

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: Markus

söt

2010-11-13 @ 21:13:10
Postat av: miiichelle

asså herregud, helt jävla klockren dag asså !

måste göras om fort som fan . spec i spårvagnen , helt jävla klockrent oh alla ba kolla på oss som om vi va fulla xxd

måste göras om ;*

PusssssN

2010-11-14 @ 00:34:06
Postat av: belmacosic

sötnos :)<3

2010-11-14 @ 18:31:41
URL: http://belmacosic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0