Jävla strömavbrott -.-

Förut skrev jag värsta inlägget och precis när jag skulle trycka på "spara och publicera" ska det såklart bli strömavbrott. jag svär, precis när jag skulle trycka på "spara och publicera" -.-.
Så nu måste jag skria om allt.

Idag har jag varit i skolan som typ alla barn gjort idag. Jag låna engelska boken äntligen!
Fast det var värsta tjocka boken, iaf tjock för mig. Hatar att läsa :(
Men jag plugga typ ingenting, skrev typ halva startreflektionen av steg 15 i svenska. inget mer.
Efter lunchen satt jag med Belma o Irma. Hade ganska tråkigt så gick runt lite på zonen o typ snacka med massa.
Och då såg jag Jeppe o Kevin typ sitta på golvet bland toenra haha, undra vad dom gjorde ;)
Jag ba: Hej! vad gör ni? :D
Kevin ba: hehehehehe hej!
jag ba: Hej? xd vad gör ni? :D
Kevin ba: hhehehehe Jeppe vad gör vi? :d
Jeppe ba: Vi ska snart plugga kurs :)
HAHAHHAHAHAAHA aso ni gör mig värsta nyfiken, vad gjorde ni!? :D
Sen när vi sluta och jag gick till spårvagnen med Kevin, Jeppe, Fanny o Emelie.
Kevin ba: Alexandra, du såg inte vad vi gjorde va? :d
Jag ba: Ne, jag såg bara Jeppe? ;)
Kevin ba: Så du såg inte mig? :D
Jag ba: Nae? ;o :D
Kevin ba: okej :D
aaassssooo, jag vill veta vad ni gjorde!? :DDDDD
Men aja, ska få dom att berätta nån gång. ;D <3
Snart ska jag kanske va med Michelle, men hon svarar inte på sms så fårse hur det blir. :)
Hoppas vi kan va för jag pallar inte vara hemma o tråka. -.-

Dagens låt:



PussN ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0