Jadu, Linnea.. ;)

Jag menade den dagen inte hela helgen. (; hehe
Men idag har jag vart på skolan och Tommy filmade mig, Linnea och Ella när vi sjöng o dansa haha!
Vill visa den men vet inte hur man gör för jag kan inte skicka in videos från min mobil till min data sen så kan jag inte skicka till Linnea sen så ville inte Johanna eller var det var så.. :/
Men på nått sätt ska jag kunna visa videon tillslut. ;D
hahah så jävla klockren. <3
Jag pallar inte blogga men jag gör det ändå för vi måste vara aktiva!! 
Jag skriver lite, typ, det jag tänker hahah. Aso jag vet inte vad jag ska skriva.
Den här veckan blir tuff som Linnea sa.
Ska redovisa steg 14 i engelska på onsdag sen under helgen ska jag göra steg 15 i engelska och även steg 15 i svenska. ;o o så ska jag göra projektprov i engelska.
lyckaT..
Jag vill ha coca cola, hoppas vi har de hemma.
Vi hade de igår iaf ska kolla nu :D
NE FU! DET FINNS JU INGE COLA KVAR! :( :@ jaja..
 
Johanna                   o                         jag

PussN ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0