Guten natcht!

Snart blir det att sova, ser att Johanna och Linnea inte bloggat ett skit. :/
Jag däremot har bloggat ett inlägg iaf. :D känner att vi är mycket oaktiva. :c Det måste vi ändra på!
Frida åkte hem typ fyra eller nåt.
Nu på kvällen har jag haft tråkigt och testat massa smik, nagellack och olika hår frisyrer. ;d no life..
Jag har fortfarande inte hittat min sladd så kan fortfarande inte ladda in bilderna.
Kommer nog inte kunna göra det på ett tag för jag har typ letat överallt o jag hittar den inte. :( 
Nu ska jag bara ta bort nagellacket för det blev jätte fult, sen tvätta bort sminket m.m o sen lägga mig. :)
Guten Nacht!  

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0