Godnatt!

Nu blire att försöka sova trorja. Har precis bakat klart, det blev Choklad kakor och Bounty kakor.
Har bara bild på Choklad kakorna men det får duga.



Kan ta lite bilder imorn om jag känner för det. :)
Men imorn blir det efter skolan att åka hem till Fanny och se en film, tror det blir en skräckfilm. :))
Nu hade jag tänkt att plugga lite svenska, aso jag ska lära mig några begrepp resten gjorde Tilda o jag tillsammans.
aa, det jag köptblir också att tästa en ny ansiktsmask . Fårse om den är bättre än min förra.
aa, men godnatt då. :D <3
PussN ;*
Kommentarer
Postat av: emelie

vad ska du köpa för ansiktsmask ??? Om den e bra, tipsa mig ;)

2010-11-12 @ 08:07:10
Postat av: Svar till Emelie:

Den var inte alls bra, det var klumpar o skit i den. :/ <3

2010-11-12 @ 20:52:17
Postat av: Markus

du verkar vara bra på att baka

2010-11-13 @ 21:17:38
Postat av: belmacosic

de va fett goda :D:D

2010-11-14 @ 18:32:41
URL: http://belmacosic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0