film med bästavänner<3

Idag i skolan redovisade jag några uppgifter muntligt som jag missat i projektprovet , det gick jättebra. Jag va bara tvungen att göra en kluring, men jag kunde inte den, så lasse tvingade mig att gå fram och fråga en som heter viktor i grupp Zara hur jag skulle göra, hahahhaha! ;)
Alexandra och jag skulle redovisat gramatik i tyskan idag men eftersom Alexandra stod i cafe´t hela dagen så blev det inte så, vi får redovisa det på måndag istället. <3

Efter skolan åkte jag, Alexandra och Johanna hem till mig och tittade på film och åt godis. Vi såg en lite bit av "the grudge 2" tills vi inte vågade mer, då satte vi på bretz, hahahha bästa filmen!<3 Vi satt under filtar och va as rädda.!!<3 hahahahha läskig film!

Här kommer några bilder från idag, älskar er!!<3


Jag, Alexandra och Johanna, älskar er!!<3

jag och Alexandra sötnos!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0