Farsdag.

Vakna ganska tidigt idag för att jag ska kunna hinna plugga. Men har inte börjat än med pluggandet.
Jag skulle ju läsa en englska bok men den boken jag har är för tjock så mamma och jag ska snart åka till biblioteket och köpa en mindre bok.:)
Idag är det farsdag, visste inte det förrän igår så har ingenting till pappa men jag tror han också glömt det. :d
Just nu dunkar jag musik och målar naglarna ( rosa :* ). Klockan 2 ska mamma o jag till mormor o morfar o fira farsdag, blir nog ganska tråkigt.
Men Frida och Sara kommer dit så då blire kul, ska försöka få med dom på kort ;) <3
Men nu ska jag göra mig klar m.m och sedan låna en bok.

Dagens låt:
Gammal men bra :D <3

PussN ;*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0