Fanny kommer döda mig.

Jag kom precis på att Fanny och jag ska redovisa engelskan tillsammans nästa vecka.
Man ska typ läsa en engelska bok o sen skriva en läslogg.
Och nu skrev Fanny att hon är klar, och jag har inte ens skrivit ut steget eller lånat en engelskabok, för jag glömde det. -.-
Så nu får jag läsa en engelska bok jag tydligen hade hemma. Och den är typ 200 sidor eller nåt, och jag ska läsa klart hela boken till på måndag, lyckat!
Ska försöka plugga så mycke jag kan imorgon, för nu pallar jag inte.
Tänkte tvätta bort sminket, borsta tänderna o så nu o se en film. Men vet inte vilken, det blir nog nån tjejfilm. :)

PussN ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0