Jag ser det snöar! Jag ser det snöar! De va väl roligt hurra? :D

Det snöa mycke idag :D hahah, mycke snöbollskrig..
Jag redovisa engelskan men fick rest, fan :( 
Idag var jag typ ute hela tiden.
Stackars sexorna som är mul-offer för niorna. xd  Fast de va kul att se på när dom blev mulade hahahah. fast lite synd vare. (;
Becka kasta massa snöbollar på Kennet, fast han gjorde inget tebax. Det var fett synd om han för han tog bort massa snö från hans nacke 24/7 stackarn..
Sen råkade hon även kasta på Thato fast han gjorde inget heller.
Sen när vi åt ris o kyckling började Becka kasta ris på Michelle och Michelle kasta tebax på henne sen började värsta riskriget eller vad man ska säga. Sen råkade Michelle kasta ris på Thato o Thato ba te Becka: Kasta på henne!
hahah så Becka kasta och då blev Michelle värsta arg och tog hela hennes tallrik full med ris och lite sås över Becka.
Då ser Susann det hon skriker typ över hela matsalen: MEN VAD GÖR DU!??
Hhahaa dom var tvugna att torka borden o så medan jag, thato och Kennet titta på. (;
Sen skvätte Becka massa skum på Thato och Kennet kastar då ett glas med saft på Becka. HAHAHA. så jävla sköna. (: <3
Tommys pappa kom med massa jävla New Body påsar. Fick bära en jätte stor och tung påse hem. -.-
Men nu är jag hemma ;D hehe, annars skulle jag nog inte skrivit nu eller jo, om jag var hos nån annan men jag är hemma. (:
Blir att gå på kussens kalas, Emma. Hon fyller 16 (: Grattis! <3

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: tommy

men så tunga var inte påsarna dem va jätte lätta typ min va ju lika tung som din ;) :D

2010-11-24 @ 17:50:26
Postat av: emelie

MATKRIG! § hahha. <3

2010-11-29 @ 15:38:32
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0